tisdag 21 april 2009

plugg x1000

idag var jag och jenna och kollade på lägenhet, och den var jätte fin. ny renoverad, nya tapeter och grejer, super fin! men den var väldigt stor för oss två, men ändå får se om vi ska ta den eller inte.
sen när vi kom hem satte vi oss och pluggade så nu har vi pluggat på historian också det är väldiggt bra av oss. men imorn så måste vi kunna alltihopa och det är inte lite saker.

har inte haft någon bra dag alls idag, den har bara känts väldigt dålig, vet inte varför, men det är super irriterande.
men så kan det vara ibland, jag får väl vara deprimerad idag och vara på dåligt humör, men nu har jag tänkt att unna mig en skål med popcorn, mums!!
sen ska jag bara ta det lugnt, kanske titta på tv och bara vara en stund. men får väl se hur det blir med den saken.
skulle egentligen till ida och kolla på film men jag är så seg så får se vad som händer.

jag vill bara åka hem och ha en riktigt lång helg, jag vill bara sova och sova, men sånt har man inte tid med om man går på vadstenagymnasiet, ånej då kan man inte missa någonting för dååååå kommer man efter som sjutton! och det vill man inte!
imorn blir det att tvätta och plugga.. nu känns det att man är tillbaka i skolan igen, fy bubblan!

Inga kommentarer: