torsdag 2 april 2009

mitt 100e inlägg och sista praktik dagen!

nu har jag kommit upp i ett hundratal inlägg! bar kämpat om du frågar mig!
sitter på praktiken, har lunch, eller ska jag säga lunsj? haha, vilket fall så har jag det och ejnna gick hem för att duscha så jag sitter själv och har ingenting att göra.
så jag tänkte att jag skulle ta och skriva ett inlägg som ni kan läsa bara för att jag är så snäll!!!
sen när jag kommer hem ( till stugan ) så ska jag berätta mer om mördar trappan, men dagen är inte slut än så det kan hænda mera mer eller mindre intressanta saker! jag kan ju säga att ni iaf borde önska mig lycka till för jag har inte haft all tur i världen än.

vad som sker för oss i eftermiddag är väl att vi ska rydda lite och sen så vet jag inte vad som mer ska inträffa. men någonting ska väl tormod hitta på =)
han påstår iaf att jag inte kommer att falla ner för mördar trappan, men jag står fast vid det till jag har slutat..! för om jag säger att det är lugnt med den nu, så kommer jag verkligen falla nerför, eller falla och falla, RULLA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, den där trappan är inte så farlig :) Men jag hoppas du överlever så du kan komma hem och äta mina chips..klara inte mer asså! /Jenna