torsdag 23 april 2009

wohow!

sitter i skolan och har historia b, så jag har skrivit på min uppsats mycket durktigt! och nu väntar jag på att klockan ska bli halv 12 så jag och ida kan gå och äta den fruktansvärt äckliga maten. men man måste ju överleva men det är knappt. haha!
sen ska vi ha markus tror jag, och sen är det historiaprov och lycka till marie.. efter det blir det ännu värre, matteprov! haha, blev precis klar med mitt kapitel i boken, men det är dock inte alla i klassen som ska göra porvet, så undra hur det kommer gå för oss. varje fall för mig, för jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i början av det kapitlet. hm.. ?
sen är dagen slut och då måste jag plugga på svenskan, eftersom vi har prov imorn, eller ja test som ac sa. haha, och vi får hoppa över vissa saker i boken som hon sa, men hon sa inte vilka! så undra vilka jag ska hoppa över av alla 86 sidor.... men jag löser det, jag kommer ändå inte orka läsa 86 sidor, då har min hjärna ruttnat redan, för hur kul är det att läsa om hur man läser och skriver? sånt kah man ju redan, man läser med ögonen och skriver med händerna.
menmen, det är kanske inte riktigt det de står på 86 sidor, så får se hur det här kommer gå.
sen vet jag inte vad jag ska göra, kommer inte orka plugga så länge ändå. så ska nog höra med ida om vi ska se på film eller något slappt, isåfall blir det nog a walk to remember. den är ju hur underbar som helst, dock väldigt sorglig.
sen måste jag packa till helgen, så det får jag kanske göra på en gång, så jag hinner klart med det. undra vilken buss jag ska åka med imorn då? det får jag väl se, orkar inte hålla på att planera,.
imorn blir det att komma hem till pappa, säga hej och kabnske äta något, sen ska jag hem till mamma och lämna sakerna och sen ska jag till caroline och göra mig iordning (kanske struntar i att gå hem till mamma emellan beror på tiden) och sen ska vi till födelsedagsbarnet gurris! =)
stora killen är han nu ju, 20 år, grattis gubben! (han fyller år idag)

nahe, vad ska man göra nu då? det är en kvart kvar.

Inga kommentarer: