tisdag 7 april 2009

hinner inte med!!

jag hinner verkligen inte skriav eller lägga upp bilder nu när jag är ledig känns det som. ganska tråkigt men jag ska göradet i eftermiddag när jag är hemma hos mamma och med min dator.
har inga bilder på pappas dator så har inte att lägga upp.
kan säga att min nästan död i trappan i geilo slutade med att jag halkade på den ända isfläcken som fanns, typ en centimeter stor, och satte mig i en vattenpöl, rätt lyckat.
men ska man inte halka i en trappa måste man vara klumpig någon annanstans, bra där marie.. bra kämpat!!
har gjort massor med skoj i helgen, fredagen då jag kom hem var jag ute med caroline, lördagen var jag också ute med caroline, söndag träffade jag bella och igår, så var jag med bella och siri. idah blir det att åka in till stan, typ nu.. och så ska jag vara hemma en stund och sen ska jag träffa gurris för att fika! var hos tabdläkaren idag med, inga hål nu heller, det var ju tur det.
jag kom också fram till att jag inte har tandläkar skräck! den är bra.
blir nog en film när jag kommer hem till mamma skulle jag tro.. hör av er om ni vill gra något ikväll??

Inga kommentarer: