måndag 13 april 2009

vadstena imorn

imorgon blir det att åka tillbaka till vadstena, så jag måste packa och städa mitt rum innan. den här gången ska jag nog åka tidigt så jag kan träffa lite folk, antar att vi börjar tidigt på onsdag, rätt segt isåfall.
jag vill verkligen ha mera lov, men nu är det bara 2 månader kvar innan sommarlovet! tjoooohooo!
ska stanna i vadstena i helgen som kommer, måste vara med på öppethus så jag har inget val, men det kan vara nyttigt för mig att inte komma hem hela tiden också! men kommer ändå kännas segt, vill redan åka hem och jag har inte ens åkt än, bra marie!

synd att inte lovet var längre.. fast jag har ju hunnit med ganska mycket ändå. ikväll har jag till exempel varit på bio med anna, vi såg en shopaholics bekännelser och dn var bra och rolig! vi skrattade rätt gott åt den.
imorn ska jag träffa idaaaa och det var länge sen sist, så det ska bli kul!

Inga kommentarer: