torsdag 28 maj 2009

fredag hela veckan!


nu kommer det ett inlägg till, jenna påpekade att jag inte har kommenterat att jag inte har skrivit ett till inlägg som jag lovade i det förra. så nu så gör jag det man ska ju hålla det man lovar!
nu läser jenna mina inlägg från norgepraktiken, haha så det är ganska kul, jag har skrivit med massor av dramatik! En sammanfattning från mig och de inläggen är nog att vi hade en riktigt kul tid och det hände sjukt mycket!
Och idag så kom vi in på en reklam, alltså den med fåret som sjunger born to be sheep... och jag sjöng born to be free! tror det var för att jag har varit en sångfågel hela dagen idag.
kollade nyss på en bild i min blogg från allt det fett som vi ätit under praktiken, och jag inser att jag kanske inte är så mycket bättre nu än då. jag har smällt i mig chips den här veckan, usch.
Nu sitter jag som ett gammalt fyllo (utan att ha druckit alkohol) med uppknäppabyxor i soffan och magen har svällt och jag känner mig bara väldigt äcklig.
haha, nej nu överdrev jag, jag känner mig inte så äcklig på det viset men jag tror jag måste sluta äta massor med fett. förövrigt om man tänker på någonting annat så åt jag bigaråer(om det stavas så) häromdagen och det är ju sjukt gott, men det kostar ju en del också.
imorn får man äntligen åka hem, hoppas att det kommer gå bra hela vägen, för ibland får jag mina konstiga tankar om självmordsbombare och sånna, så kan jag sitta där på tåget, kolla in någon som ser lite skum ut, och så tänker jag massor konstiga saker om den personen och antingen får jag dåligt samvete, och tänker att den kanske kan läsa mina tankar och blir så deprimerad att den personen går hem och gråter, eller att den personen kanske redan är deprimerad och tar livet av sig. Men så har jag en annan teori och mina tankar, dom kanske slår in! så om jag tänker på att den personen kanske är en jätte skum och läskig mördare som kommer för följa mig och döda mig, eller spränga hela bussen/tåget i luften, så händer det liksom! så då kan jag bli jätte nervös och mår psykiskt dåligt tills jag antingen kommer på något annat att tänka på (om jag har tur) eller om jag kommer av levande och är allmänt lycklig.
Ja, det är svårt det där. Jag har fler teorier, men det tar jag inte nu för då kommer det bli ett riktigt långt och väldigt konsigt inlägg. jag har juj mina konstiga tankar ibland. Jenna vet, hon fick höra en väldigt konstig tanke idag men den tänker jag inte skriva ut här!
så det blir intressant hur det blir imorn, jag hoppas jag inte ska stirra på någon stackare hela resvägen och dessutom blir falskt anklagad av mig och mina väldigt konstiga tankar!
jag kan verkligen förvirra mig själv, och kanske andra också?
så från att jag är en fet alkoholiserad chipsätare som inte har druckit någon alkohol till att jag tänker massor konstiga saker om folk... till att jag är helt förvirrad av mig själv och att jag verkligen tittar alldeles för mycket på film!
nu ska jag se på oskyldigt dömd, med gunvald larsson (haha, han är alltid gunvald larsson även fast han inte heter så annars, men han kommer alltid förbli gunvald larsson i beck) ciao!

Inga kommentarer: