måndag 1 juni 2009

tiden går fort

helgen har gått oerhört fort, i fredags träffade jag jesper, så vi var först på babylon, sen gick vi på en promenad, träffade bella, hämtade linnea och så snackade vi ett tag och sen lämnade vi bella och jag jesper och linnea åkte till nyhem och sen gick ner till centrum. Sen kom jag hem vid halv 2.
lördagen så var jag på komårdens djurpark med mamma och leffe och det var väldigt mysigt.
sen så åkte vi hem och jag gjorde mig iording, käkade och sen åkte jag till wasaparken med micha, aron, madde, gurra och virre, det var trevligt och sen åkte jag til caroline och jocke så vi drog till trappan!
igår var jag hemma en stund sen åkte jag hoj med jonsson virre och en kompis till dom, sen skulle de sndra hem men jag och jonsson åkte ett tag till =) mycket kul måste jag säga!!

Idag sov jag först till halv 12 sen så gick jag och jenna till skolan, så vi hade redovisning och sen gick vi och handlade. Ikväll blir det att titta på shrek som börjar klockan åtta på fyran!
jag och jenna har även plockat ner saker här nu så nu ser det väldigt fult ut här, och vi har tagit ner våra gardiner och satt upp de som var här, och de är verkligen fula, jag blir ju nästan arg bara jag ser dom, usch!! dom är så hemska!

jag älskar verkligen sommarvädret! =)

Inga kommentarer: