måndag 15 juni 2009

great!!!!

fattar inte varför jag ska bli sjuk när jag är ledig? haha, nu har jag fått hosta och det är inte det roligaste, men nu får jag ta och bita ihop och bara vara ledig och träffa folk, skitsamma om jag är lite sjuk! jag har varit hemma hela dagen, och legat i min säng, jag går ju inte miste om vädret iaf! jag var sjukt trött igår, somnade lite efter tio, och vaknade 10 idag, men de är skönt att veta att man inte heller behöver gå upp. så nu har jag gått upp, ätit mat och ska göra mig iordning sen ska jag träffa linnea och sen ska vi nog (varjefall jag) träffa cecilia =)

annars har det väl inte hänt något speciellt idag? -nae, förutom att min säng är för skön, man vill ju aldrig gå upp. så det blir att dra sig imorn med! najs värre.
men nu ska jag dansa loss till nrj, göra mig i ordning och njuta av att kunna vara hemma utan att stressa! PUSS =)

Inga kommentarer: