söndag 21 juni 2009

midsommar och annat =)

evvs <3

picknickarn!

trevligsommar ;)


midsommaraftons dagen var jag på löfstadsslott med mamma och leffe, vi fikade osådär. sen åkte vi hem och hade picknick(?) ute på gräset.
midsommaraftonen vart väldigt spontan, jag var på middag med bella hos hennes pojkvän och hans kompis, det var trevligt och jag hade en väldig tur när jag skulle hem. Hann precis med bussen, och sen när jag var hemma så snackade jag med mamma och leffe sen skulle dom sova, så jag gick på promenad med rikard ute i åby. så vi såg massor med kräftor, så under natten drömde jag om kräftor, haha!
igår, som var midsommardagen bar det av mot västervik till gurras land med evve, rikard och gurra. vi var där ett kort tag, men vi drog sen till stan!
idag så var jag hos min moster, kom hem för en timma sen, så nu har jag städat mitt rum, bytt gardiner osv... men förövrigt det jag skulle komma fram till med att jag var hos min moster är för att hon fyller år imorn =)
ikväll blir en väldigt lugn kväll! ska bli skönt faktiskt =)

Inga kommentarer: