tisdag 30 juni 2009

absolut sommarkväll!

är hemma hos pappa, och vi håller på att grilla på altanen, så det blir att sitta ute och äta, mums! ska även snart gå och möta emma vid busshållsplatsen, väntar på ett sms så jag kan gå. vem vet det kanske blir att spela lite kubb senare ikväll om jag har tur? jag menar, jag kan ju inte spela själv, så ska fråga sen om pappa, erik och emma vill vara med.
tycker det är så mysigt med sommar och sol, dock är det ju lite varmt vissa stunder (men jag klagar absolut inte, jag vill innte ha det kyligare).
Nu hör jag visst att pappa spolar av hela altanen med högtryckstvätt(?), men jag föreslog att jag kunde torka av alla möbler från pollen, och han envisades om att det inte går bort då, så, han tog den där grejen och spolar av alltihopa! det går ju dessutom så mycket snabbare, och mindre jobb för mig.
Jag måste erkänna att jag knappt varit ute i solen idag, jag vet det är mycket dåligt gjort av mig.
MEN jag var för trött, gick upp tio och åkte ner till farmor, lämnade en film och sen åkte jag hem och hängde upp tvätten som jag tvättade undertiden jag var hos farmor.
Nej nu måste jag sticka och möta emma-slemma. förhoppnningsvis blir det bilderfrån kvällen! Pusss

Inga kommentarer: