tisdag 16 juni 2009

igår idag imorgon!


igår kom jag och linne fram till att det verkligen inte finns något att göra här i lilla finspång! (redan?) haha, men vi sattg iaf och pratade på en bänk och flyttade oss sen till babylon, och dit kom cecilia, så vi satt och snackade ett tag till och gick ut och sen följde vi cecilia. sen så var jag och linnea på väg hem, så vi stannade vid hängbron och pratade lite till, och då var vi inne på sextema, och så pratade vi om sex i duschen, haha och då sa linnea något om att ha sex mot väggen, fast mot kranen och hahaha(!) att tänk om man får in kranen i rumpan.. och då sa jag; ja det kan ju vara bra med en tarmsköljning.
det lät ganska kul så linnea började as garva.

sen pratade vi lite till och sen så sa vi hejdå, och gick hem. så då kollade jag på scrubs och sen somnade jag.. =)
idag blir det nog att träffa linnea igen, tror vi bestämde det igår, så vi ska träffa jesper med! :) man måste ju hålla igång med alla gamla vänner! =)
och så ska jag till norrköping ikväll eller imorn, har inte bestämt mig än, måste ju veta om jag har något att glra i norrköping först..?
ska träffa michaela någon dag och ta en fika! det blir nog riktigt trevligt =)
men nu ska jag slappa lite till sen blir det att göra sig iordning inför någonting... :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Man kan inte rösta ointressant! :P hihiihhi

MINA BEN!