tisdag 2 juni 2009

historia b + kladdkaka = perfekt avslutning


idag var det sista dagen med iv-val, och det avslutade vi på spanskan med fika och en massa prat! Det var väldigt trevligt och jag kommer nog sakna ana lite, hon är så härlig!
Sen hade vi historia b, och tydligen hade markus lovat att vi skulle få bullar sista histiora b gången, men han hade inge bullar! och tidigare hade han lovat att vi skulle få se på mamma mia, men det hann vi inte med! så vi som inte hade något att göra satte igång med att göra kladdkaka, och det blevv inte lite kladdkaka, för i den ena formen så gjorde vi dubbel sats, och i den lilla formen blev det en vanlig sats, så vi gjorde 3 satser med kladdkaka!
haha, och glass och saft blev det till med! sen tände vi ljus och satt och pratade. men det var inte så många som var kvar och de var ju tur det, för allt tog nästan slut.
men som sagt så snackade vi väldigt mycket roliga saker! och när jag och jenna gick hem så kom vi fram till att det är väldigt synd att det inte är fler lärare som markus, han är så himla kul!

nu ska jag sitta här en stund till, sen måste jag nog duscha och sen laga mat och sen är det tvkväll!
först är det halvåtta hos mig, sen blire äntligen hemma och sist men inte minst HOUSE! ;p

Inga kommentarer: