tisdag 9 juni 2009

matsals situation! ;)

alla hade förväntat sig hamburgare dag till lunch och när vi kommer dit, är det jätte äcklig mat, potatis och kassler med ostsås, blä!
så när vi ska gå efter att ha ätit knäckemackor, så frågar jag mat tanten när det blir hamburgare, och då säger hon på torsdag! och jag är inte här då!
och jag säge det till olivia som säger:
- va??? men jag är ju inte här då?!
- inte jag heller!! säger jag
så kommer bästa kommentaren från olivia;
"det var det jävligaste!!!"
haha, det var iaf sjukt kul.

idas kommetar från i helgen när vi kom hem till mig, eller när vi gick av pendeln;
jag känner igen mig... men jag har aldrig varit här!
haha.

Sen måste jag s'äga att min helg var sjukt bra, tack för den brudar!

alla kan kolla in mineza.blogg.se och på våran kycklingdans från förfesten! ;) snyggt värre

Inga kommentarer: