torsdag 11 mars 2010

är det helgen som kallar på mig? yes indeed!


Imorn är det äntligen fredag igen, tack och lov för det. Dagarna har dock gått lite väl fort, men tur är väl det. För om det är denna vecka som jag har fruktat så har den inte vart så hemsk, men ändå jätte hemsk.. eller ja, bara idag.
Men, nu ska det handla om dagens marie problem! en helt ny punkt som jag kommit på helt själv och alldeles nyss. kommer troligtvis vara den enda gången som jag använder den också.. Men here's the story!
Jag och Jenna, min combo, spelade sims3 eftersom att vi är sånna nördar till sims fan.
Men vi satt och spelade igår med, och igår, så blev skärmen förstorad och allt på den blev liksom utdragen på skärmen, jätte irriterande.
Men jag såg att det var dags för en uppdatering så jag trodde att det var det som var problemet, men idag var det fortfarande kvar så jag spelade lite till och när jag spelat klart och stängt av så var det kvar! DET VAR KVAR! så nu börjar jag bli väldigt irriterad på detta och tänkte att jag skulle lösa detta själv. Jag var lugn hela tiden, men kände att jag mer och mer ville slänga datorn åt skogen, men tillslut lyckades jag, helt själv. Hur hände det liksom? =)

Annars så gjorde jenna en snygg demonstration av Michael Jacksons dans till Thriller! HAHAH as kul.
där är bilden förklarad, det är jag och jenna som dansar till thriller.

Inga kommentarer: