onsdag 17 mars 2010

snö på en onsdag, nej det går inte för sig.

Imorse när jag gick upp och skulle käka lite frukost innan jag skulle till skolan så såg jag till min förskräckelse att det hade snöat, igen!
Kan snön inte försvinna snart, imorgon när jag vaknar hoppas jag att det är 30 grader varmt och solsken.. Jag tycker inte om att frysa och jag vill helst inte få en chock när jag kommer till mallis, hehe. Inte för att det kommer vara så varmt att jag dör när jag kommer ner ändå, det är bäst att vara förberedd!

Annars så blir jag lite irriterad på att jag har prov på fredag, på kristendom, islam och judendomen, och jag orkar inte plugga. Plus att jag och jenna har PA seminarium och vi har en debatt om religionerna.
Jag orkar inte mera...!! plus att jag ska skriva en uppsats om torskkriget, jag har aldrig hört om det, men det kan bli intressant! hehe.

så imorn ska jag plugga, kanske ska ta och börja skriva på min uppsats, om jag har lust till det. annars så ska jag bli hundra procent klar med mina psykologi. men det återstår att se hur jag känner för det imorn.. Men imorn har jag ju sovmorgon, jag säger bara SKÖNT

Inga kommentarer: