tisdag 23 mars 2010

Duktiga tjejer idag!


Idag hade jag bara en lektion i skolan, helt onödigt.
började med att lyssna på en tjej som hade gått på skolan som upprepade "kan jag säga" i princip hela tiden, väldigt störande.
Sen efter det skulle vi haft om miljön med annlie, men hon skulle åka hem till sitt sjuka barn, så den lektionen vart inställd, och då hade jag hål timma, eller jag har samhäll b, men jag gör mitt arbete hemma, så jag kunde skippa det. så jag skulle haft hål fram till spanskan som började tio i två och efter första lektionen var klockan tjugo över 9. Så det var inte så lockande att vänta så jag pratade med anna och bestämde att jag och jenna skulle plugga hemma, så vi gick ner på stan istället..

Sen när vi kom hem så pluggade vi på spanskan, och sen pluggade jag lite på psykologin.
Nu har vi tittat på film, spelat sims, tittat på tv. ja, massor av slappa saker. Men det känns som att klockan borde vara runt 10 på kvällen, men... den är bara 4!

Det kanske kommer någon senare och tittar på vår lägenhet, vem vet.. och sen ska vi kanske till valven, trots att det bara är tisdag, men det är det ju värt! ;p
så imorn blir de lite skola och sen torsdag morgon drar vi till götet! ;p see ya

Inga kommentarer: