måndag 8 mars 2010

stuck on replay?


Ännu en måndag och egentligen är det ju så att jag ska till vadstena, men nu blir det inte så iaf.
Jag behöver verkligen plugga idag eller ja, överhuvudtaget skulle jag behövt göra det i helgen. Men det har ju självklart inte blivit av.
Idag var jag hemma hos sofie och träffa henne och såklart lilla söta felicia som växer så det knakar!
Nu sitter jag här hemma hos mamma och skriver lite på psykologi arbetet och ska väl snart titta på halv åtta hos mig.
Imorn bär det av till skolan igen, jag orkar inte åka till vadstena. Jag är sjukt trött på att vara i vadstena nu och vill bara ta studenten.

I fredags blev det ju dessutom en simtur, en kilometer simmade jag och caroline. Men det gjorde väl ingen skillnad eftersom att vi drack massor av alkohol på kvällen då vi var på mineza!
Mycket trevlig kväll måste jag erkänna!

ikväll blir det nog att ta sig ett bad, jag känner att det behövs. Jag måste slappna av.

Inga kommentarer: