måndag 29 mars 2010

you got the look.

måste säga att den här helgen har varit något så fantastiskt rolig, i fredags var jag dock så trött att jag kunde sovit hela helgen men det gjorde jag ju såklart inte.
Jobbade i lördags och sen kom linnea hm till mig, så vi satt och snackade lite och drack vin, sen åkte vi hem till oscar och fortsatte med vår ´party kväll, dock så kom vi aldrig ut på krogen. Det blev lite mcyket alkohol på slutet så vi åkte hem, mycket spännande hemresa måste jag säga.
Söndagen blev en tidig morgon, vi gick och mötte sofie som had åkt med åtta bussen. Vi gick hem och käka frulle och sen gick vi ner till maxi och började shoppa. Där köpte jag bara ett par jeans.
sen åkte vi till "stan" och där hittade jag min studentklänning, två linnen, ett par shorts, en tjocktröja, ett par tights och ett par skor.
så nu får det verkligen räcka med shopping.

Annars så vakande jag med panik imorse och insåg att jag hade netionella prov imorgon i svenskan, så jag flög upp ur sängen och sen åkte jag till vadstena, men när jag kom hit sa jenna att vi inte alls ahde svenska imorn, så jag hade inte behövt stressa upp mig.

Måste säga att jag längtar efter helgen, jag vill åka hem.
Och på fredag är det bloggfest på Platå i Linköping, det ska bli jätte kul!!

nu ska jag fortsätta titta på halv åtta hos mig, det är ju nästan mitt favorit tv program.. sen får man ju inte missa nya top model, det är ju korta modeller, sånna som är i min längd, jag kanske borde ha sökt...? eller?? nae, dt har jag inte tid med.


juste efter den här veckan, har jag bara tre veckor kvar i skolan, sen är det studenten.. WIE

Inga kommentarer: