tisdag 30 mars 2010

plugg och film mys med färsen! =)



















Dagens schema;
1. plugga
2. gå över till färsen, plugga vidare och sen se på film
3. hm.. diska?

Nja, men det viktigaste idag är ändå att jag ska plugga på tyskan till imorgon, har redan pluggat lite grann men kanske borde plugga lite till. Annars finns det ju annat att plugga på, som t ex spanskan eller svenskan?
ja, jag har ju saker att göra. Men jag vart så glad idag när jag gjorde klart psykologin att all luft gick ur mig, Vilken press!
Men nu är äntligen psykologiprovet över, dear god!

Nu återstår tre prov, sen kan jag koppla av. Två veckor från skolan och jag ska verkligen njuta samtidigt som jag ska plågas av att jag snart slutar och hela min tid i skolan kommer att vara över. Ut i vuxenlivet som en spark i rumpan, hur ska det gå?
Jag bli vuxen? nja, det låter alldeles för långt ifrån! Men idag fick jag min studentmössa med, så jag är lite happy!
Men det är skrämmande att jag ska lämna alla mina fina vänner i vadstena, eller nej, alla ska lämna alla och det känns fruktansvärt och himelskt på samma gång!
tre år av kärlek, det är nog det enda jag kan säga som är kort och förklarar känslorna. Jag tror jag ska bjuda lite på kärleken genom bilder, detta måste förklaras med bilder från vår underbara tid tillsammans, samtidigt som den har varit hemsk och plågsam så många gånger. jag har tyckt illa om många, men jag älskar alla samtidigt. HEMSKT!

Jag har velat gräva ner mig i ett hål och jag har velat skippa skolan helt, och jag vill åka hem nu och jag vill inte vara kvar, men jag vill inte lämna mitt liv här. Kunde jag spola tillbaka tiden, skulle jag göra det nu, till alla resor, och resa om vissa som inte blivit som man tänkt sig. (som att jag varit sjuk på alla, nästan).
Men nu ska det bli känslosamt ovan, här kommer bilderna... genom lid dem med mig..! <3
Det kommer att vara R.I.P SP07 den 4 juni. <3

Inga kommentarer: