måndag 4 oktober 2010

and if you do me right...

Idag hade jag litteraturseminarium, och det var verkligen inte som jag trodde att det skulle vara. Jag trodde att det skulle vara som "läs-förhör" och att jag skulle bli betygsatt utifrån det. Men uppenbarligen hade jag fel, det var inte någon eximinerande uppgift, tur det.
Inte för att jag tror att det hade gått dåligt ändå, jag har ju läst två böcker och den sista texten, så det hade nog inte varit något problem. Men nu vet jag iaf vad det går ut på till nästa gång. Jag behöver alltså inte stressa upp mig ett dugg nästa gång. skönt det.

Det höll på i ca 2 timmar, sen efter det så gick jag på stan med Anna och Maria sen åkte jag hem igen. Sen har jag inte gjort något mer. Eller jo, jag rensade lite i skåpen, så nu är det bättre ordning och snart tänkte jag sätta igång och städa.

Sen ska jag och skriva in mig på Friskis&Svettis, för ikväll har jag och Caroline tänkt att böra köra pass! Hoppas att vi kan vara med ikväll, de hade tydligen bara 8 platser kvar, annars så får jag väl ta en springtur eller hoppa hopprep. Får väl se vad kvällen har att erbjuda.
Men helst vill jag gå på passet!

Inga kommentarer: