onsdag 6 oktober 2010

träningsvärk????

Jag har sån sjuuuk träningsvärk! Men man ska väl inte klaga när man för en gångs skull har bestämt sig för att göra nytta och börja träna? finally, i'm moving around.

Idag blir det tärning igen, men då ska magen tränas, så nu ska jag väl se till att ha den där looken : beach 2011 och inte bitch 2011, vart ju utsedd till bitch 2010 av min mor, så jag ska väl vara lite snällare nästa år. Kanske kommande nyårslöfte?
Hm, värt att fundera på kanske? Blir jag gladare av att träna, då tänker jag på mitt humör? inte vad jag vet än, men kanske det.
Hoppas kan man alltid göra.

idag trodde jag att jag skulle få ett grymt aggressionsutbrott, men jag höll mig. Jag typ kokade, jag hade lust att skrika rätt ut och slita av mig håret, men istället så satt jag tyst och inte sa något alls. Det kanske är min nya taktik.
Dessutom finns det ett namn som förföljer mig, på alla sätt som går.. Alltid finns det något som påminner om dennes namn och det är GRYMT irriterande.
Idag var det ett annat namn som dök upp, och då dyker det andra namnet upp eftersom att det är kopplat till det första! förstår ni min fina förklaring?
Det jag vill komma fram till är att det släpper aldrig taget om min hjärna, trots att jag vill det. Jag vill inte att namnet ska komma upp överhuvudtaget, men på något sätt så gör det de ändå, och det stör mig något fruktansvärt. För det liksom... gör att jag aldrig glömmer att tänka på den personen.
Så snälla, låt mig vara..!
Så, det var det jag ville säga.

men nu ska jag väl fortsätta att försöka få tag i caroline, för det var det jag höll på med innan jag började skriva. så hejssssssssssssssssssssssvejs

Inga kommentarer: