onsdag 13 oktober 2010

förkylningar är inte välkomna.

jag håller visst på att åka på en dunder förkylning, det gillas inte. nope. Det är INTE okej.
Hostar lite (ytterst lite), men jag är desto mer snorig och hade ont i huvudet när jag vaknade.. Men jag har inte tid att vara förkyld.
Det kanske går över under dagen, hoppas jag.
För imorn kommer jag att åka till Göteborg, och en förkylning kan inte stoppa mig, det kan jag tala om! fuck you förkylning, du är absolut inte välkommen till mig. Känn dig marginaliserad.

Idag fick jag lov att gå upp 07 för att tvätta, när jag kommer ner till tvättstugan, så sitter det ett lås på. En sån där numret står på och så bokar man tvätttid med den där saken, man kan ju sätta den på dörren, och då är den låst.
Det hade gjorts, och jag hade tvätt tid, och jag är ju inte den som är den, så jag gick upp till låsets ägare och knackade på dörren. Stackrn, jag väckte honom....! Men, han fick komma ner och öppna och ta ut sin tvätt.
Man kan faktiskt inte ockupera tvättstugan en onsdag morgon när jag ska tvätta. oh no!

Men det löste sig ju, så nu håller jag på och väntar på att tvätten ska torka och sedan blir det att duscha och sen ta cykeln till mamma och efter det så ska jag ner till Jula och köpa billiga hörlurar, som jag kan ha till bussresan imorn. mums.
Sen blir det att åka hem och städa (kanske) och packa, äta mat och sen gå hem till mamma. När mamma kommer hem från jobbet så bär det av till Motala, ska allt besöka lite släkt! Det är alltid roligt :)

Annars så händer det inte så mycket mer, blir väl tidigt i säng! Japp, där fick jag nog med hela min dag faktiskt.

Inga kommentarer: