söndag 10 oktober 2010

keep it tight



Pratade med min linnéa i telefonen, måste säga att det känns att det var alldeles för länge sen vi sågs. Kan till lägga att det märks tydligt när hon och jag inte setts på ett tag, för då blir vi galna och då menar jag helt CRAZY!
Det kommer att bli en gryyyym helg i Göteborg den kommande helgen, snacka om att jag längtar!
Det kommer bli mycket skitsnack, litervis med vin och såklart härligt sällskap! Ja, det kommer att bli en toppen helg och jag vet inte mer vad jag ska säga, för jag är grymt taggad för Götet!

Idag har jag jobbat tre timmar, och det började bra måste jag säga! Tur att vi har huvudena på skaft när vi jobbar, haha! Jag måste faktiskt skriva ut vad det var som var så roligt, sorry A.
Men jag var i driven, i ettan och A var i tvåan (alltså sista luckan). Jag tester headsetet och frågar A:
m - Hör du mig? (A står framför mig)
a - Nej, hör du mig?
m - naej.... men.... du måste nog sätta i den där först! hahahahhaha! (den där = sladden i själva mokagängen)
a & m - HAHAHHAHAHhaHAH!

Efter jobbet bar det av till jysk och köpte sängben, satte dit dom på sängen och sen hjälpte mamma och leffe mig att fixa spegeln. Dom skulle också fixa den fina uppsättning till lampan, men... eftersom att jag hade kastat en liten grej som jag tyckte var ful så får jag vänta tills efter nästa helg.
Dom ska vara så snälla att sätta upp saker här när jag inte är hemma, så det blir mysigt att komma hem och se att allt är fixat. Dom är så snälla, tur att jag har dom!

Nahe, om man skulle ta och laga lite mat och sen hoppa in i duschen!
För ikväll blir det mys i soffan med te! :) mysigt med höst!
Fast jag hade gärna haft sällskap idag

Inga kommentarer: