lördag 2 oktober 2010

hopsan kerstin!



Bloggen har varit bortglömd under en längre tid, men jag tänkte att jag ska försöka komma igång med den igen.
Vad har hänt i mitt liv?
jag har flyttat hemifrån, jag har börjat på universitetet och läser till grundskolelärare tidigare år. Jaaaaaaaaaaaaag röker visst fortfarande, så mitt sluta röka har helt enkelt inte gått framåt. Jag är fortfarande 19 år, jag är fortfarande lite rolig som alltid.
Men.... jag bor själv, i norrkping, har ingen jennapenna som stöttar mig hemma, jag har ingen linneafis i närheten (hon stack... till göteborg.... till sin pojkvän..! men jag är glad för hennes skull <3) style="font-style: italic;">barnavdelningen, tur att man är liten ibland. Jag köpte dom dessutom för 300 kr, och ett par träningsbyxor för 129, även de på barnavdelningen. Ibland kommer man billigt undan. och det gillas såklart! :)
kanske ska säga att jag ska börja träna på friskis och svettis nästa vecka, det är därför jag införskaffat lite nytt, man måste ju vara het på gymmet? haha, nja. men jag behövde det.

nae nu ska jag sitta och lyssna på min musik och dricka mina breezer och hoppas och be om att slippa undan baksmällan som jag får av cider. Men strunt i det, jag måste väl få unna mig en sockerchock ibland? - kroppen, ställ in dig för faaaan!!

Men ha en trevlig kväll, puss

Inga kommentarer: