lördag 9 oktober 2010

just a dream

Veckorna går alldeles för fort, jag vet inte vad jag ska göra!!! Den här helgen är det jobb och plugg som gäller/gällde. Jag jobbade idag, sen åkte jag hem på min racebike och satte mig på en gång och pluggade, jag skrev den sista loggen, ÄNTLIGEN!! så ikväll blir det att umgås med ella, hon kommer snart med sprvagnen, så hon får hänga med mig och handla.
Ibland måste man ju göra sånt också.
Igår var planen att jag skulle plugga hela dagen, men det blev inte alls så. För jag kollade hela morgonen och lite in på eftermiddagen på kungarna av Tylösand. så det blev inte mycket gjort. Men jag satte mig tillslut och när jag hade skrivit fyra rader, skulle jag ta en paus och ringa mamma. Då bestämdes det att jag skulle med henne och leffe ut och äta på O'learys, så det var bara att göra sig i ordning för att träffa dem. Sen så åkte vi till bishop efter att vi hade käkat. Inte nog med det, jag följde med dem hem och såg på idol också, sen följde dom mig hem. Så¨jag var hemma halv 11, då var det ingen ide att sätta sig och plugga.. jag hade dessutom druckit några glas vin och var därför lite rund om fötterna. Så det hade nog inte stått något vettigt i den loggen ändå.


Men nu är jag iaf klar, så imorgon blir det jobb, och sen lite plugg (kanske) när jag kommer hem från jobbet.
Om inte verkligheten har något roligare att bjuda på!

Nästa helg bär det dessutom av till Göteborg, läääängtar!! ska äntligen åka och hälsa på linnea, saknar henne något enormt!! :(

Men nu messade ella, så nu ska jag ut och möta henne! CIAAO!

Inga kommentarer: