onsdag 28 januari 2009

born to be....


nu har jag varit duktig och pluggat! ;p

jag och jenna sitter med varsin dator i soffan, och så kommer den där tele2 reklamen upp, men fåret som sjunger i sitt badrum och jag tänker då att jag ska ta ton och sjunga med.
visst, det lät verkligen falskt och hemskt, men det var inte grejen, jenna hatar den reklamen och jag tycker den är himla kul!
så jag sätter i gång, högt och tydligt och sjunger;
BOOOORN TO BEEEE FREEE-E-EEE........?????
liksom, det kom ut helt fel sång från fåret, jag hade glömt att det skulle vara born to be cheap! HAHA. och jenna kollar på mig och frpgar liksom; vad var det där för text..?
och jag sa att det var orginalet vilket hon visste att det inte var, för det skulle vara wild och inte free, så jag kom på en helt egen och visste inte alls var den kom ifrån, HA! det skulle varit kul alla dom som var med. hahaha jag vart helt tyst eftre jag hade sjungit det och insåg att det var helt fel, och dessutom, chansade på att det skulle vara orginalet som jag inte visste hur den går liksom? men det visste tydligen jenna, illa av mig.

bjuder på en bild på mig; djungel djuret HUGO

Inga kommentarer: