fredag 9 januari 2009

viii kan kramas varje daaag!

idag hade jag halkan och den gick riktigt bra, träffade en tjej där som heter frida från motala. körde tillsammans med henne och vi var riktigt duktiga och det var sjukt kul! men vad nervös jag var innan, trodde det skulle vara värsta läskigt, men tydligen inte.
han som vi körde med, kände en tjej på min skola i trean det var rätt lustigt men ändå.
snart börjar skolan, efter helgen. usch.
och så har jag varit på promenad med mamma till maxi också, så vi var där ett tag men jag ville stanna och kolla mer på alla fina saker på confetti, men icke, hon skulle hem och jobba lite mera så jag fick med gå hem, det är ju inte så skoj att vara där själv kanske.
och nu sitter jag här, såg nyss klart på en film som jag såg i onsdags. haha, segt.
men annars idag ska jag nog träffa caroline, mycket skoj!
får väl se vad vi ska hitta på, men det blir nog kul och jag hoppas att hon är frisk, själv har min hosta blivit lite värre så det är jobbigt.
MEN snart, ska jag träffa iiiidaaa! (: & jennapenna med! <3 jag har saknat er i mängder, så på så sätt kommer det bli skönt att komma till vadstena, och träffa alla andra godingar!

älskar den här !! HAHA!
http://www.youtube.com/watch?v=WT_r9C9Jstw&feature=related

Inga kommentarer: