tisdag 13 januari 2009

glömt intermet hemma!

kul att man kommer hit till vadstena och inser att mitt internet är hemma hos mamma i en låda! det kändes väldigt jobbigt, eller kändes och kändes, det KÄNNS jobbigt att det är hemma. men det är ju trotsallt tisdags eftermiddag och snart är det helg igen, det känns bra. men jag kommer nog inte hinna med så mycket i helgen ska mest bara vara hemma hos mamma tror jag och åka till pappa nästa fredag eller nu på fredag. kan inte besätmma mig, menmen har några dagar till på mig att besätmma mig. sen nu idag mååste jag plugga på filosofi provet som är på fredga och jag måste verkligen göra klart historia uppsatsen men nej mitt internet är hemma, så det går inte..
så det kommer jag få göra som en tok nästa vecka OCH jag kommer få plugga på naturkunskapen, och teori. och dessutom allt annat, jag vet att det var något mer, läsa en bok också. herregud, jag dördördör.
förkyld har jag blivit nu med, och det är jobbigt för jag typ inte andas med näsan och jag har hosta som en annan idiot. jaja, nu ska jag väl gå hem och vara frustrerad någon annanstans. :) puss

Inga kommentarer: