måndag 19 januari 2009

verkligen allt.

skön sovmorgon hade jag varje fall, pluggade lite teori imorse och sen gjorde mig iordning. såg även på andra avenyn avsnittet innan jag och jenna gick till skolan, lagade mat på aupairen och sen övade vi tjejer på dansen, och det gick faktiskt bra! börjar komma mot slutet nu och det känns bra. när jag kom hem lagade jag mat till mig och jenna sen satte vi igång och slrev på historia b uppsatsen, och sen så pluggade jaglite på naturkunskapen, och den känns som en omöjlighet att lära sig, så jag ska verklugen bara satsa på ett g!
annars så har jag bara nu ätit popcorn med jenna och tittat på smekmånaden. man måste ju tagga ner lite innan man ska sova, måste läsa ut min bok med, men den har jag två dagar på mig! men det är ju integ lugnt för det iaf för att jag har ju en hel del till att plugga på. segt värr.
jag kommer nog aldrig plugga så mycket som jag kommer behöva göra den här veckan, usch.
men sånt är livet..
men nu ska jag nog ta mis lite glass och njuta av den lilla lediga tid jag har :) puss på den!

Inga kommentarer: