fredag 23 januari 2009

åkahemåkahem.

dags att åka hem snart då, fredag och snaaart ska jag åka hemåt. men eftersom att jag är så bra på allt gjorde jag ett prov på 20 minuter och vi hade tid i 2 timmar så ja, får man vänta.
jepp, men jag ska nog äta något innnan jag drrrrar! ;p denna helg alltså, den kommer att uppdateras sen när jag är back in Wwwwadeeesteeena ;)
jao, men idag blir hem till dadi <3<3
och så ska jag träffa linnea med, och så ska jag höra med sofie om hon hade tid att ses todaaay med!
imorn blir det att fika med pappa, farmor, farfar och erik, sen ska jag in till stan. och då är det.... paarty! jag känner mig som ett litet barn! tihi! jag fyller ju liksom år!! (:
jepp, nu blir det att taaare lugnt i en timma, och sen far jag hemhemhem! och om 4 timmar kommer jag att vara hemma, vad skönt!

eeeeeeeeeeeey, i'm the one!

Inga kommentarer: