torsdag 15 januari 2009

skuuula.

dag 2 är det faktiskt, egentligen skulle det vara dag 3, men eftersom att jag fick börja om på nytt så nu erkänner jag mitt misstag första dag 1. vissa vet vad jag menar men kanske inte alla, och dom som inte gör det har troligen inget med det att göra. men tänk efter så kanske ni med fattar! (:
nu sitter jag i skolan och har rast, och det känns ju nödvöndigt att komma till skolan till 8a om man har lektion till 9.10 och sen ett samtal på 2 minuter och sen har mabn rast till 20 i 1. slutar 4. så jag kunde tagit sovmorgon! bajs.
men nu får man ju tänka posetivt, jag har fått mina samtalsstunder!
idag när jag kommer hem från skolan ska jag plugga ( för jag har prov imorn i filisofi...) och sen ska jag plugga teori.
pluggade lite teori imorse innan jag gick till skolan. och det går segt med den. det är inget kul att lära sig om bilen och däck oså. men det måste ju göras!
idag är det en och en halv vecka kvar innan lilla jag blir stor! idag blev även evelina stor, grattis!

idag måste jag plugga, städa, packa, läsa en bok, läsa i teoriboken också... kanske tvätta om det finns tid och ledigt i tvättstugan. se på film vill jag med göra.. & laga mat.
jag ska göra allt för mycket nuförtiden, inte tal om nästa vecka som bara kommer att bestå av pluggpluggplugg. jag har inget liv längre! /:

Inga kommentarer: