onsdag 7 januari 2009

ett inlägg.

idag när jag kom hem från göteborg var jag bara hemma en liten stund, för sen bar det av hem till caroline som ärsjuk (stackrn). så vi planerade min 18-års dag ;p och sen så gick jag till hemköp och köpte varma koppen till henne, min sjukling. och så tyckte hon att jag var dplig på att uppdatera min blogg, men här kommer ett inlägg till henne :)

imorn bär det av till pappa då jag ska till körskolan, åka lite brummbrumm och sen vet jag inte vad som händer! men jag ska väl bara vara hemma eller något. får väl panik snart för skolan snart börjar och jag måste göra min uppsats!!! omg! menmen, och så måste jag läsa ut en bok med! shit pommes, jag kommer dö av allt jag måste göra. fixa matten med, och engelskan med. jag dördördördör..
herregud, snacka om att jag kan stressa upp mig. men jag har en sak tilll, teoriprovet.. shit.
och sen så har vi prov i etik grj med.
jag orkar inte med skolan, jag vill ha sommarlov!
GE MIG SOMMARLOVET!!!

jaja, men nu ska jag nog ta och titta på film, bruce den alsmäktige eller vad den heter.
ciiiaaaao.

Inga kommentarer: