söndag 7 november 2010

ångest?

Har lite lätt ångest att jag inte har fått boken som vi har litteratur seminarie på imorgon, och det känns... sådär.
Men jag ska ta mig till campus bibliotek och lösa mitt problem innan det är dags för seminariet. Jag borde kunna lösa det på ett bra sätt.
Men jag kan ändå inte göra något åt det för tillfället, så istället har jag en lugn och skön söndag för mig själv. Ceasar sallad och ungsgrillad kyckling fick det bli till middag, mums.
Nu sitter jag och tittar på SATC the movie och tar det bara väldigt lungt.
Ibland behöver jag bara tänka på mig själv, och det är väl en sån dag. Jobbade både igår och idag så jag behöver some rest.

Vet inte hur jag ska göra, bara ta det lugnt och se hur det går? jag ska hålla mina ögon öppna och se ifall det möjligtvis är menat att hända? :)

Inga kommentarer: