onsdag 24 november 2010

jag är... trött..


Ja, ungefär så känner jag mig just nu. Lite galen, lite trött, men ändå... rätt glad.
Ibland är jag duktig när det kommer till matlagning, idag gjorde jag soppa, och den vart jätte god! Plus poäng till mig, eller snarare vuxen poäng?
Jag, anna och maria gjorde alla kompleteringar på uppsatsen idag, det tog "bara" 6 timmar, sen gick jag och maria till rusta och handla lite. Jag köpte jul-skithuspapper, hahahaa.
Sen så gick jag hem och lagade min soppa, sen så lyckades jag skriva lite lappar som nu sitter på toalett dörren, så man kan ju plugga lite när man sitter på dass så att säga. Kuggade ju som sagt på tentan så nu ska jag nyttja all tid till det så att jag lyckas i januari. =) Bright mary.
Annars har jag inte hunnit med mycket mer, kanske ska ta tag i disken innan paradise börjar, för direkt efter är det dags för bonde söker fru. Det tycker jag är ett väldigt mysigt program att titta på, för dom är så söta.
Imorn är det dags för litteraturseminariet som jag inte tillhör, men eftersom att jag försvo mig, så måste jag ju göra det med några andra. Men det går nog bra. lilla jag ska yttra mig om en enegelsktext. Japp. lycka till marie, lycka till. Måste erkänna att jag blir lite nervös när jag ska göra detta. Men det kommer nog gå bra, det är bara att gå in med en positiv inställning.

Efter det så ska jag.... PLUGGA! tjoho, vad jag längtar. nja, inte så sugen på det. men det är lika bra, för i helgen ska jag vara L E D I G! ååååh, sköööönt.
Hörde visst att det blir glöggkväll, super mysigt! :) jag gillar det.
Nehej, om man skulle ta och diska då, och efter det avnjuta en kopp te från min "lilla" samling.

Even brighter than the moon, baby you're firework...

Inga kommentarer: