tisdag 30 november 2010

potatismos och köttbullar

Det var så det blev, potatismos och köttbullar till middag. Middag klockan fyra, bra där.
Annars idag så vill jag härmed meddela att jag hatar spårvagnstrafiken, imorse sa de på tv att det kunde vara väntetid i en kvart, mh. det kan man väl genomlida i -100 grader. Men inte fan kom det någon buss som skulle ersätta spårvagnen, inte fan kom spårvagnen, NÄÄÄ! Jag fick GÅ till hagaskolan, då skulle den kommma om 5 minuter, kom den då? NÄ! kom det en buss? jaa (a), men den gick bara till resecentrum.
skulle det vänta en spårvagn på oss från bussen på resecentrum? ja.
Stod spårvagnen kvar när vi kom fram? NÄÄÄ! den åkte när alla gick av?! Blev jag arg? JA!
Sen fick jag stå och vänta på spårvagenen i 40 minuter till, det kom vissa som åkte till hageby men det hade inte jag någon nytta av när jag skulle till klockaretorpet!
Men tillslut kom det en spårvagn, var den prppad? Ja, chauffören kunde inte stämga dörrarna, men jag klämde mig på. japp, jag kom bara en halvtimma försent till vfun. Kändes sådär!
Fattar inte att det ska vara så svårt för alla i länstrafiken att FATTA att det blter varje år, och det kårnglar varje år? Så varför ska de envisas med att köra spårvagnarna, ersätt dem med buss? hur svårt ska det vara?

Nu är jag hemma igen ändå, var en rolig dag haha.
Men ikväll ska jag träna, göttt!!!

Inga kommentarer: