fredag 26 november 2010

jag flyter med känsla.




Gillar vintern, visst är det mysigt att det ligger snö all over?
Jag gillar det åtminstone!
Igår var jag på trubbadurkväll på trappan, och det var verkligen roligt. Loke som var sjölva trubbaduren var jätte rolig. Det blev lite cider och sitsnack, sen blev det en väldigt rolig vandring hem med Maria. många skratt blev det.
Men ikväll kör vi på glöggkväll, vart vi ska vara vet jag dock inte än. men det märks! Och imorn, ja då ska jag hem till Jessica och underbart söta Saga och ha adventsmys och baka pepparkakor. Sen ska vi också se på Glee, vet inte om det är så adventsaktit, men det är vårt firande av advent iaf.
Börjar inte förrens klockan ett, så nu sitter jag och dricker kaffe (utan mjölk, den var slut och jag har glömt att köpa ny) och senare blir det att duscha och göra ett försök att känna sig lite fräääääääsch.. Freshness for the win?
Har lite huvudvärk idag, kan det bero på att jag inte druckit kaffe direkt när jag gick upp? Det får jag svar på efter första koppen!

Har uppsatsintroduktion idag, så då kanske man får lite renare tankar angående uppsatsen. Men det är väl bara att hoppas, sjukt vad denna kurs är rörig. jaja, man får väl chansa lite annars? hehe.

Hämtade ut min tenta igår, jag måste helt enkelt öva på mitt skriftspråk när jag skriver, jag kan inte skriva med talspårk, som jag gör här.
Måste helt enkelt bli mer akademisk. Yes, I will be.


När ska jag handla julklappar då? Donno! Men det löser sig.. Imorgon är det dessutom julmarknad, men den skippar jag, det kommer säkert vara det enda fram till jul ändå. Kan man hoppas, man är då jag.. kanske skulle säga: Kan kvinna säga, bara för att vara feministisk av något slag? hm, nej jag lägger nog ner det där.. Varför dra på sig en massa uppmärksamhet bland alla mina läsare? Har jag några? Ja, en.. en trogen.. kanske två? Jag vet inte. Men det är skönt ändå att skriva strunt. hahaha.
Nähe, om man skulle ut i snödrivan på balkongen och röka lite? ja, varför inte..

Inga kommentarer: