söndag 14 november 2010

plugget, dagen efter.. like.. walk of FAME




Idag har jag varit duktig och pluggat, har gått igenom två böcker på drygt 200 sidor var, så då var det 400 sidor avklarade. Imorgon ska jag ta tag i barnboken, om jag försås inte gör det också ikväll... Men så blir det väl troligtvis inte, för den är inte så jätte rolig.. Ledsen för det herr författare!
Annars ikväll blir det kanske en promenad, men det verkar bara vara kankse, för jag ska senast vara hemma 9, för jag vill ju gärna se på beck....! Det gjorde jag klart för en igår, att det är skönast att ligga i sängen under täcket och halvsova framför beck! ja, det är det verkligen. Det kanske är för att jag är lat. eller något.

Gårdagen spenderades mestadels på jobbet, men efter att min dag var slut så gick jag hem och gjorde mig iordning och åkte hem till caroline och jocke. Var där i ca en halvtimma, sen drog jag och mötte Ella, den fina, och de andra. Vi tog stämpel på Hugos, och det var ju tur det för det var köööö vid halv 11? HELT sjukt.
Sen var vi på Deli, och alla var grymt taggade, haha sjukt kul var det.
Sen var vi såklart på Hugos, och det var roligt det med, men det är för mycket folk. Förstår inte att dom tar in så mycket människor, man kan ju inte röra sig!
Så det var kul till en början sen blev jag trött (som vanligt), så jag åkte hem. Så min kväll slutade bra, riktigt härligt! :p

Lika härligt som det är att lyssna på Dear Johnny Cash, mh, me like. Hade jag levt på den tiden då han var the greatest, så hade jag definitivt lagt in en eller hundratals stötar.
Jag hade åtminstone varit ett stort fan, det måste jag erkänna.
Dessutom vill jag ha tröjan som Robin hade på sig igår... Bara för att Cash var på den. jag vill haa... jag ska gå hem till honom och ta den någon dag..

1 kommentar:

Linnéafis sa...

marrrrriiiiie! du är sämst på att uppdatera juuu!!!!! uppdatera så jag kan läsa döh! :D pussipussss<3