onsdag 3 november 2010

första tentan, check!

nu har jag gjort min allra första tenta på universitetet. Jag var mer nervös än vad jag varit inför nationellaproven, och då har jag allt varit lite spänd.
Men jag kan inte säga hur det gick, jag kände mig nöjd men man ska väl inte ropa hej innan resultatet kommit. När det gör, det vet jag inte. Men det kommer väl inom tio dagar har jag för mig.
Nu ska jag ha en ledig dag, och det ska bli väldigt skönt, jag ska inte göra något som behövs göras, jag ska bara vara. Jag tror jag behöver det. Jag ska nog ta mig till willys eller liknande, någonstans där det finns filmer att köpa, sen ska jag köpa en fet chips påse och mysa ner mig i soffan och tända lite ljus. Jag ska fira att kursen är slut, inte för något annat.

Men nu ska jag snart äta, jag har fettar dag så det blir kyckling och pomme, och sen CHIPS. mmmmmums! ;D

Inga kommentarer: