torsdag 4 december 2008

försova sig vareja

imorse så försov jag mig, till 11, fast skolan började 20 över 8, bra där marie!
& jag och jenna trodde vi hade mera tid på oss än vi hade när vi skulle gåtill skolan, så vi kollade på klockan och såg att det bara var 10 minuter innan vi började, så vi fick sanbba oss på ordentligt och sen höll jag på att glömma mina böcker!
nu är jag äntligen hemma från skolan, och imorn ska jag åka hem igen! men det blir inte mycket ledighet dock..
& nu håller jga på att laga mat åt oss, haselbackspotatis och sen ska vi ha typ fläskfile till.. mums! det är ju trots allt torsdag.
men jag måste städa idag med egentligen och sen ska jag packa för att åka hem, men jag vet inte vad jga ska ha kvar för nästa vecka, som även är den sista!! wuuhuuuw, jullov!

Inga kommentarer: