lördag 13 december 2008

hemma hos linneafis

trodde jag skulle kunna ta en buss till stan vid 16 men nej när jag kommer fram efter ha sprungit eftersom jag var sen, nej då självklart går den inte förens 17.. jaha, så då var det bara att gå hem till linnea som bara skulle käka och så går vi igen och tar bussen 17.
sen ska vi träffa flinis, och så et jag inte vad vi ska göra. hon snackade om att vi skulle någonstans har jag för mig, men det är sånt som märks vad vi hittar på, så jag sover hemma hos mamma ikväll och imorn blir det firret igen. men vet inte när jag drar dit men det märker man väl. och sen så ja, sen är det måndag så då ska jag till körskolan och köra lite bil.. wuuhuuw.
det gjorde jag idag med till linköping och tillbaka, jävla om byggnader överallt! haha!
mh, men annars gick deträtt bra, körde i driven på mcdonalds med, ahha hur skoj som helst och jag måste säga att jag blivit bäst på att parkera. kanske är för att jag jämt får göra det när jag sitter bredvid caroline i bilen. :) nu sitter jag och väntra på att linnea ska käka klart och sen så ska vi väl gå.
lyssnar på gammal musik på¨hennes dator, sånna minnen! (':
grattis till angelica som fyller 18 idag, hopppas att du får en bra dag och sen måste jag önska dig en bakfylla imorn med! hihi, antar att du ska ut älskling :)

Inga kommentarer: