tisdag 2 december 2008

äntligen

att det ska vara så himla komplicerat att skriva av en engelsktext? hur svåra ord ska vi ha egentligen? och dom är svåra om de inte ens står med i lexikon eller på internet! så jag har gjort klart det varje fall och skickat in det, sista dagen som det skulle vara gjort. tur judith sa det annars hade jag glömt det.. och det hade varit illa nog. ska till linköping imorn och träffa mamma, och vi ska gå på ikea! jag har längtat efter att åka dit igen, det är ju så himla kul att vara där, älskar saker! men nu så väntar jag på att jenna ska svara på om vi ska göra popcorn eller inte, men jag kommer nog få vänta ett tag fr hon pratar med anders och det kan ta sin lilla tid.ibland har jag tur? eller kanske inte vet inte än, men man kan ju hoppas det vilket fall.. denna gången.. haha! men jag får nog tagga ner lite, annars blir det nog lätt "too much".. våran lärare sa något så kul! hon hade en bok i handen och skulle berätta att den bvar så himla bra och blablabla men istället säger hon att den gjorde henne så "tänd" när hon läste den, och ja det kan tolkas på fler olika sätt men jag och resten av alla i klassrummet börja garva som fan! HAH. gjorde även en immitation av fabian idag med och skulle låta som en kyckling men ja, det låter inte som såå...

Inga kommentarer: