tisdag 16 december 2008

har jag något bättre för mig? nae

länge på stan blev det idag ;p men sånt är livet det var skoj och handla lite saker och nu är julklapparna så gott som klara! wie! imorn ska jag på stan igen med lovely evve, det ska bli himla skoj! :) och sen ska jag träffa caroline så ska vi hem till henne och sen blir det att ta det lugnt hemma hos jocke, han är inte hemma så jag ska ha läx förhör med flinis och sen ska vi se ps. i love you, och den är juj så himla fin, och man blir så ledsen!
men det blir mys att bara ta det lugnt!
idag tog jag även min första spruta och nu har jag två kvar en om 2 månader och sen den sista om ett halv år! och jag måste säga att jag var jätte duktig som inte tjöt ens! inte en enda tår.
hihi! nu ska jag alldeles straxt se på som man bäddar, och sen ska jag väl sova, skönt med sovmorgon.. nana.. (a)

och snart äre daaaaax!! skoja inte om att jag verkligen längtar

Inga kommentarer: