tisdag 9 december 2008

seg dag!


idag när vi kom till skolan och skulle ha våran första lektion, ja då hade våran lärare försovit sig så vi hade ingenting förns 20i 10. segt. men då hade vi matte och det gick väl.. sen hade jag tyska och spanska sen var min dag slut, 3 lektioner. imorn har jag däremot 6 och sen är det bara 3 lektioner kvar och sen får jag åka hem. jag åker hem på torsdag, och det ska bli så skönt och då ska jag vara hemma till 12 januari!!! :D wuhuuw, och jag ska inte jobba heller. jag kommer njuta för varje sekund, och jag kommer kunna sova så läääänge!!! ;p

jaja, nu är det väl bara att försöka komma på någonting att göra ikväll, ida kommer ju hit sen. ;p så då ska vi sitta och snacka skit som alltid annars ahaha!
sen ska jag laga mat med, men vet inte vad jag och jenna ska äta :O


Inga kommentarer: