onsdag 10 december 2008

kan jag bli mer seg?

nu känner jag att mitt lov är allt för nära, åker hem imorn och då börjar min njutningsmånad! (kan man kalla det så, eller låter det hel knäppt?)
har packat klart allting, är inte det helt otroligt?! att jag för en gångsskull har packat i tid och inte gör det imorn några minuter innan jag måste gå!
har haft dagen helt igång hela dagen verkligen, började med skola, åkte till motala med sabina, och efter det vi skulle göra där så gick vi & fikade. efter blev det en runda på stan och där köpte jag julklappar, en till linnea och en till caroline, så nu är alla klara utan mammas och sen farmor/farfar.
köpte även saker till mig själv, en ny mascara, eyeliner och en glitter eyeliner. mycket skoj! nu äär jag typ heeeeeeeeeeelt pank! det känns verkligen inte alls bra.. ;s
men så kan de gå om man är en slösa som jag..
snart ska jag och min kära sambo äta popcorn och se på film, myys <3
LÄNGTAR SÅ STENHÅRT TILL IMORN!!!

Inga kommentarer: