fredag 19 december 2008

stäähääda

jag tycks inte komma undan städningen, så jag har insett nu att jag måste göra det idag.. & jag verkligen hatar att städa, det finns nog ingen som tycker om det varje fall!
jaja, det är väl bara att ta tag i det sen när jag orkar gå upp.
vaknade av att fläktarna på tagen mullrar vid 10, kul jag kunde inte sova och det är alldeles för ljust i mitt rum, så jag gick upp och ner i köket och gick och la mig här igen.. haha.
så nu s¨måste jag först bestämma mig för vad jag vill ha på mig och så.
jag måste vara klar innan 15, för då ska jag åka till evvs, hihi.
sen ska jag komma hem vid halv 1 tror jag, äh! jag kommer inte ihåg men någongång kommer jag hem vilket fall (a) sen vet jag inte om dte händer så mycket mer för idag, tror inte det.
äigår vart bara en lugn kväll, eller ja lite föööör lugn dag, jag kunde inte somna igår kväll det tog typ 45 minuter /: jaja, men jag somnade ju lite varjje fall..
neee, nu måste jag sätta igång med någonting!!!!!

Inga kommentarer: