måndag 8 december 2008

vinterpraktiken

har nog aldrig varit så trött efter en helg som nu. men fick ju iaf sova till 12 idag och det var skönt, och nu är det 4 skoldagar kvar innan jullovet är här! jag längtar som sjutton.
åt massor julmat idag på aupair kursen, massa gott. men nu är jag dödligt mätt! haha.
dessutom fick jag reda på vart jag och min älsklingsjenna ska vara i 3 veckor i vår. vi ska vara på Bardöla högfjällshotell i Geilo i Norge. sååå jälva kul vi kommerha! jag längtar redan.
fast segt är det att inte internet funkar där och att mobilen inte funkar på tre veckor?! segt! och hur långt är det dit egentligen? det ligger ju vid oslo ;p huhu!
snart måste jag börja med historia b uppsatsen och göra klart mina enkäter och så jag kan skriva ut dom och kopiera och det kommer nog bli ganska mycket. ska ju ha med mig dom hem så att vännerna kan fylla i dom.
sen ska nog jag och jenna baka pepparkakor, och så måste vi se madagaskar 2 som jag fick av bror igår, väldigt snällt av honom!
vi har matteprov den här veckan med..
SNART JUL LOV!

Inga kommentarer: