torsdag 18 december 2008

hungriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig

idag har jag haft en riktig slappar dag, jag har verkligen inte gjort någonting! jag vaknade vid 11 och såg på två filmer the holiday och sen ice age. efter det så tog jag mig ett bad, så himla skönt.
och sen så var jag nyss och handlade med mamma, leffe och erikperik.
och nu sitter jag här. snacka om slappisdag. jag har typ bara rört mig från soffan 3 gånger. haha..! och kvällen antar jag blir lika lugn som dagen tycks det som. jaaa annars fr jag väl städa mitt rum, men de är ju det sista jag vill göra. funderar på att ta en promenad annars, men det får man väl se om jag har lust med. eller om någon har lust att följa med.. men alla jobbar ju eller går i skolan, så jag får väl ta en sorglig promenad själv i vintermörkret.. HAH, nerå sorglig lär den inte bli, jag har ju musiken som är det bästa.

men, nu när jag tänker efter kanske det är bäst om jag städar mitt rum.. hm. kul de känns då, naeva.
ha en verkligen jätte trevlig kväll..!

Inga kommentarer: