fredag 16 oktober 2009

fullt ös!


ja, nu är skolveckan äntligen slut, och det är faktiskt äntligen! men jag längtar tills höstlovet, så det är en kämpig vecka kvar med 4 prov, ja sen kan jag koppla av och ha det skönt i en veckas tid.
ikväll blir det ju som sagt att gå upp en våning till Clara och Emma eftersom att dom ska ha rocktema fest, det kommer nog bli en hel del fylla och inte så mycket sömn för oss som bor under! vi kommer nog inte lida så mycket eftersom att vi kommer vara där, haha. smart konstaterande marie (tummen upp)!
Annars i helgen blir det att träffa flinis imorn, så det blir krogen, och det kommer nog bli riktigt kul! söndag ska jag träffa linnea och ta en fika och det ska med bli kul, för det var länge sen! Annars vet jag inte om det händer så mycket mera? hm..? ja, det kanske dyker upp något på måndag, vem vet.

vet inte vad jag ska hitta på att skriva om riktigt, men om jag kommer på det, så lovar jag att jag ska(!) skriva in det direkt!
Nu ska jag fixa min och färsens nya blogg som kommer att bli suuuper bra, men kommer inte gå ut med vad den heter förens allt är helt klart. och jag hoppas att alla kommer läsa den, för vi har en riktigt bra plan! Där kommer vi nog att avslöja alla våra hemligheter!

Inga kommentarer: