onsdag 21 oktober 2009

ny vecka, snart slut

måste berätta att jag aldrig mer i hela mitt liv tänker vistas på en högstadie skola, åhnej!
Fattar inte att alla tjejer ser så himla bitchiga ut, undra om jag med gjorde det? Jag kanske gör det fortfarande vem vet.
Jag kanske ska berätta vad jag gjorde där; Jag var och informerade om gymnasie skolan, vår alltså - och jennifer(färsen) var med.
Hoppas att det kommer bli s mycket bättre i Stockholm på Älvsjömässan, men det blir det nog säkert. Men nu har jag iaf fått veta vem mer än jag som ska dit.

Nej men jag kanske ska berätta att jag gjorde ett super svårt svenska prov, men dom är alltid så himla svåra, AC har den förmågan att göra grymt svåra och krångliga prov.
Jag fick inte de poängen till godkänt, MEN, jag skrev så mycket på "övrigt" att jag faktiskt inte behöver göra om det igen och att jag fick G, tur det! =)

Nej nu ska jag bara ge ett blogg tips, och det är min och färsens nya blogg som vi precis har startat! Den heter; liljaochdewall.blogspot.com < check on that! =)

Inga kommentarer: