onsdag 7 oktober 2009

skolbloggen.

kanske borde starta en skolblogg? - hehe, kul marie, kul!
Nja, bra skämt har jag då inte på morgonen, eller ha jag ens det lverhuvudtaget? ja det är en fråga som jag inte kommer få svar på just nu, men jag har ju mina tankar på vad svaret skulle bli; min jublande publik skrattar högt och rått åt alla mina super bra skämt! WOOOHHOOOW! nja, inte så kanske....(?)

Jag måste säga att jag vill inte missa mössprovningen på fredag! =( men jag blir ju illa tvungen, segt är det däremot att jag kommer antagligen få gå till BC och prova när dom ska göra det, och det är inte okej!
absolut inte om jag kommer att vara själv. usch.
Men jag kanske kan be någon vänlig själ att följa med mig, jag blir ju hemskt nervös av sånt och det blir ju inte roligt om jag fpr ett nervöst sammanbrott på BC. Kanske faller ihop på golvet i en av deras korridorer och skakar och får ett näst intill liknande eleptiskt (om det nu heter så) anfall. Inte så kul, så får väkl hoppas att det är någon som kan följa med mig?! SNÄLLA!

Sitter förövrigt i skolan och har PA, men det känns som om jag och jenna jobbar bäst hemma, så vi sitter mest på fb och glider runt.
Dessutom fick jag, jenna och olivia ett chokerande besked om att vi är representanter i temarådet! det gick vi med i förra året och detta är vårat första möte, inte konstigt att vi redan hade glömt bort det då! haha, alla tre satt som fågel holkar när annelie sa att dom skulle ha tema möta med "rådet" och att jag, jenna och olivia skulle vara där eftersom att vi just är representanter! jaha, då är det väl bäst att vi går dit och visar upp oss som ett gott exempel. Ja, vi kanske till och med blir förebilder för alla de yngre här på skolan eftersom att vi är äldst. (nu räknar jag dock inte med våra lärare).
Nej nu får jag sluta snacka strunt och göra något annat oviktigt! CIAO

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det där med BC lät dramatiskt! :o

Jag tror dessutom att vi blir de bästa representanterna i världen!!
/Jenna